Аналітики порталу Socialinsider виявили, що на ефективність хештегів в Instagram впливає місце їхнього розміщення та кількість підписників профілю.

Про це йдеться у звіті Socialinsider.

Під час дослідження проаналізували 649 895 постів з понад 6700 акаунтів різних брендів. 

Автори звіту зазначають, коли користувач має до 100 000 підписників, то для нього буде ефективніше ставити хештеги в самому дописі. Ця тенденція працює на прикладі невеликих акаунтів: профіль з 5000 підписників отримає на 37% більше охоплення і на 50% більше залученості до допису.

Якщо користувач має понад 100 000 фоловерів, то хештеги краще розміщувати в коментарі до допису. Тоді охоплення постів збільшується на 15,9%. 

Згідно зі звітом, ефективність також залежить від кількості хештегів. Аналітики пропонують профілям, що мають до 5000 підписників, використовувати шість хештегів у дописі. А профілям, що мають понад 100 000 фоловерів, ставити шість хештегів у першому коментарі.

Нагадаємо, Instagram дозволить користувачам повідомляти про фейки.

\Євгенія Луценко

Поділитись: