Виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків Ольга Малікова вважає, що інклюзія в освіті — це в першу чергу співробітники навчальних закладів.

Про це вона сказала в етері програми «Нині вже».

«Це люди, це вчитель, асистент вчителя це представники адміністрації школи, директор, заступник директора. От ці люди впливають в першу чергу… Бачили школи, які не є багатими і не мають такої класної матеріальної бази, але вони створюють дуже дружню атмосферу в середині для всіх дітей. От це найважливіше. Пандуси добудуємо потім», — наголосила Малікова.

Вона також назвала основні причини, через які батьки часто бояться віддавати своїх дітей з особливими освітніми потребами до школи.

«Часто вони мають звичайних дітей старших або менших, які ходять у школи і садочки. Вони бачать, скажімо так, неідеальність викладацького складу, вчителів. Вони бачать підлітків довкола, в тому числі по телебаченню… Як когось цькували і знімали на відео. Звісно вони переживають за свою дитину, тому що вона знаходиться у групі ризику», — пояснила експертка.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile