Facebook мав працівника, який слідкував за іміджем Цукерберга серед користувачів — The Verge

Facebook працевлаштував на повний день чоловіка, в обов’язки якого входило слідкувати за іміджем засновника компанії Марка Цукерберга серед користувачів соцмережі.

Facebook працевлаштував на повний день чоловіка, в обов’язки якого входило слідкувати за іміджем засновника компанії Марка Цукерберга серед користувачів соцмережі.

Про це повідомляє The Verge.

Тевіс Макгінн прийшов у Facebook у 2017 році. Він сподівався, що працюватиме у сфері маркетингових досліджень. До того він працював у Google, де допомагав вдосконалювати маркетингові кампанії. Однак у Facebook рекрутер повідомив, що вони «мають для Макгінна щось інше».

«Це була дуже незвичайна роль. Моя робота була у тому, щоб робити опитування та фокус-групи на глобальному рівні, аби розуміти, чому люди люблять Марка Цукерберга…чи думають вони, що можуть йому довіряти, чи навіть чули колись про нього?», — розповів Макгінн.

Він відстежував широкий спектр питань, пов’язаних із суспільним прийняттям Цукерберга.

«Чи люблять люди виступи Марка? Чи подобаються їм його інтерв’ю у пресі? Чи подобаються його публікації у Facebook? Це трохи схоже на політичну кампанію в тому сенсі, що ви постійно вимірюєте, як кожен предмет комунікації впливає (на імідж – ред.). Якщо Марк робить барбекю на задньому дворі і транслює у Facebook, то як люди реагують на це?», — прокоментував Макгінн.

Facebook не перша компанія, яка наймає персонал для  моніторингу думок та іміджу бренду серед користувачів. Однак він незвичний у тому, аби наймати співробітника, в обов’язки якого б входило виключно моніторити уявлення про главу компанії.

Сам Макгінн пропрацював у компанії півроку а після пішов, сказавши, що «мав інше уявлення про Facebook, і думав, що зможе його змінити».

Раніше Цукерберг повідомив, що користувачі Facebook стали щодня проводити у мережі на 50 млн годин менше через нову політику компанії.