Користувачі Facebook стали щодня проводити у мережі на 50 млн годин менше — Цукерберг
Користувачі Facebook стали щодня проводити загалом у соцмережі на 50 мільйонів годин менше, ніж це було минулого року.
Користувачі Facebook стали щодня проводити загалом у соцмережі на 50 мільйонів годин менше, ніж це було минулого року.
Про це заявив засновник Facebook Марк Цукерберг.
Це пов'язано із нововведеннями компанії та рішенням демонструвати у стрічці менше відео.
«У минулому кварталі ми внесли зміни, аби показувати користувачам менше вірусних відеороликів, аби переконатись, що вони проводять час з користю. Ми робимо це, заохочуючи до більш змістовних зв’язків між людьми на заміну пасивному споживанню контенту», — написав він.
За словами Цукерберга, Facebook у 2018-му році зосередить увагу «не просто на веселому контенті, а зробить його корисним для людей і суспільства».
Він також підкреслив, що через деякі зміни компанія бере до уваги ймовірні витрати. Однак, за даними DW, Facebook продовжує приносити більші доходи. У 2017 році доходи компанії збільшилися на 56% — до 16 мільярдів доларів.
ДИВІТЬСЯ: Facebook неефективно бореться з дезінформацією у соцмережі — експерт.
Раніше
Цукерберг оголосив про зміни алгоритму роботи Facebook, зазначивши, що відтепер у новинній стрічці користувачів перевага надаватиметься постам родичів, друзів та близьких людей.
Рідше з'являтимуться новини, опубліковані компаніями, які працюють під корпоративними брендами. Зокрема, це також стосується професійних новинних каналів.
- Поділитися: