ENRU
BBC

Користувачі Facebook стали щодня проводити у мережі на 50 млн годин менше — Цукерберг

Користувачі Facebook стали щодня проводити загалом у соцмережі на 50 мільйонів годин менше, ніж це було минулого року.

Про це заявив засновник Facebook Марк Цукерберг.

Це пов'язано із нововведеннями компанії та рішенням демонструвати у стрічці менше відео.

«У минулому кварталі ми внесли зміни, аби показувати користувачам менше вірусних відеороликів, аби переконатись, що вони проводять час з користю. Ми робимо це, заохочуючи до більш змістовних зв’язків між людьми на заміну пасивному споживанню контенту», — написав він.

За словами Цукерберга, Facebook у 2018-му році зосередить увагу «не просто на веселому контенті, а зробить його корисним для людей і суспільства».

Він також підкреслив, що через деякі зміни компанія бере до уваги ймовірні витрати. Однак, за даними DW, Facebook продовжує приносити більші доходи. У 2017 році доходи компанії збільшилися на 56% — до 16 мільярдів доларів.

ДИВІТЬСЯ: Facebook неефективно бореться з дезінформацією у соцмережі — експерт.

Раніше 

Цукерберг оголосив про зміни алгоритму роботи Facebook, зазначивши, що відтепер у новинній стрічці користувачів перевага надаватиметься постам родичів, друзів та близьких людей.

Рідше з'являтимуться новини, опубліковані компаніями, які працюють під корпоративними брендами. Зокрема, це також стосується професійних новинних каналів.