Facebook неефективно бореться з дезінформацією у соцмережі — експерт
Менеджмент Facebook неефективно бореться з дезінформацією у соцмережі, а політичні сили мають можливість для зловживання платформою.
Менеджмент Facebook неефективно бореться з дезінформацією у соцмережі, а політичні сили мають можливість для зловживання платформою.
Про це в ефірі Громадського повідомив керівник програми нових медіа «Інтерньюз-Україна» Віталій Мороз.
Він нагадав, що компанію Facebook вперше звинуватили у поширенні фейкових новин ще у 2016 році. Тоді засновник Facebook Марк Цукерберг відкидав звинувачення. Однак, вже через рік Цукерберг заявив, що почав піднімати проблему дезінформації.
За словами Мороза, останні кроки Facebook показують, що компанія заплуталась.
«Facebook дуже заплутався. Він не розуміє насправді, як вирішити проблему (дезінформації, — ред.), тому що його зараз дуже сильно атакують за те, що Facebook створив так звані замкнуті спільноти для користувачів. При цьому Facebook каже, що об'єднує цілий світ», — сказав він.
Експерт також допустив, що соцмережа свого часу може зазнати занепаду.
«Зараз у Facebook піковий час, який схожий на один з періодів Римської імперії. Я думаю, що час Facebook може закінчитись. Вони досягли уже свого піку, вони мають $10 млрд річних прибутків. Але зараз є втома від того, що соцмережа дає інформацію, яку ми не хочемо бачити», — сказав Мороз.
Нагадаємо, Цукерберг оголосив про зміни алгоритму роботи Facebook, зазначивши, що відтепер у новинній стрічці користувачів перевага надаватиметься постам родичів, друзів та близьких людей.
Рідше з'являтимуться новини, опубліковані компаніями, які працюють під корпоративними брендами. Зокрема, це також стосується професійних новинних каналів.
- Поділитися: