ENRU

Facebook почав випускати друкований бізнес журнал Grow

Facebook почав випускати друкований журнал Grow, який виходитиме чотири рази на рік.

Про це повідомляє FIPP.

Нове видання Grow буде присвячено бізнесу: перший номер розповідає про нішові бренди — «одна з найцікавіших бізнес-історій останніх кількох років».

Grow виходитиме щоквартально. Повідомляється, що журнал вже поширюється в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту Heathrow і в деяких «ексклюзивних» локаціях Лондона.

Героєм першої обкладинки став Оскар Олссон, креативний директор бренду одягу Nylon, розрахованого на мілленіалів.

Віце-президент Facebook в Європі, на Близькому Сході та в Африці Нікола Мендельсон розповів, що ідея створення подібного журналу з’явилася близько півроку тому, під час однієї з конференцій, організованих компанією.

Випуск журналу  примітний ще й тим, що Facebook називають причиною кризи друкованої преси. Існує також цифрова версія Grow.

Раніше повідомлялося, що Facebook почав тестувати платні групи: підписка коштуватиме від $5 до $30 на місяць.