Facebook почав випускати друкований бізнес журнал Grow
Facebook почав випускати друкований журнал Grow, якийвиходитиме чотири рази нарік.
Facebook почав випускати друкований журнал Grow, який виходитиме чотири рази на рік.
Про це повідомляє FIPP.
Нове видання Grow буде присвячено бізнесу: перший номер розповідає про нішові бренди — «одна з найцікавіших бізнес-історій останніх кількох років».
Grow виходитиме щоквартально. Повідомляється, що журнал вже поширюється в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту Heathrow і в деяких «ексклюзивних» локаціях Лондона.
Героєм першої обкладинки став Оскар Олссон, креативний директор бренду одягу Nylon, розрахованого на мілленіалів.
Віце-президент Facebook в Європі, на Близькому Сході та в Африці Нікола Мендельсон розповів, що ідея створення подібного журналу з’явилася близько півроку тому, під час однієї з конференцій, організованих компанією.
Випуск журналу примітний ще й тим, що Facebook називають причиною кризи друкованої преси. Існує також цифрова версія Grow.
Раніше повідомлялося, що Facebook почав тестувати платні групи: підписка коштуватиме від $5 до $30 на місяць.
- Поділитися: