ENRU

Facebook попереджатиме про політичну рекламу

Соціальна мережа Facebook посилила правила розміщення політичної реклами.

Про це написав глава і засновник компанії Марк Цукербег.

Згідно з новими правилами, будь-які оголошення політичного характеру будуть супроводжувати інформацією про те, хто за них заплатив, яка цільова аудиторія реклами і скільки людей на неї відреагували.

«Наша мета — повністю ввести це (нову систему перевірки) в дію перед проміжними виборами в США у 2018-му році», — написав Цукерберг.

Нові правила поширять спочатку на федеральні вибори в США, а потім — на інші кампанії. За словами Цукерберга, Facebook найме ще «тисячі людей» для перевірки оголошень, а також почне використовувати комп'ютери для виявлення політичної реклами.

Про подібне нововведення оголосили й у Twitter.

29 вересня Twitter заблокував понад 200 акаунтів у зв'язку із розслідуванням втручання Росії в американські вибори. За даними соцмережі, RT, що мовить на шести мовах по всьому світу, витратив у 2016 році на платне просування своїх твітів $ 274 100.

18 вересня Facebook надала спецпрокурору США дані акаунтів щодо реклами з РФ. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook виявив докази активності РФ в соцмережі і змінить алгоритми. 

Нагадаємо, що на слуханнях у Комітеті з розвідки колишній секретар Департаменту внутрішньої безпеки США Джей Джонсон заявив, що замовником хакерських атак під час виборів президента у 2016 році був особисто Путін.

Раніше CNN показав документальний фільм про втручання Путіна у вибори в США.

Також керівників Facebook, Twitter та Google планують допитати у справі про втручання РФ у вибори США.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram