Компанія Facebook з середини березня введе верифікацію замовників політичної реклами і публічно розмістить базу даних української політичної агітації.

За словами керівника корпоративних комунікацій Facebook в Центральній і Східній Європі Яна Щєґєнни, компанія запустить інструменти для того, щоб зробити політичну рекламу на Facebook для України прозорою.

Зокрема, від рекламодавців будуть вимагати оприлюднювати, хто платить саме за політичну рекламу, а дані про це зберігатимуться протягом семи років в публічній бібліотеці.

«Там буде міститися інформація про те, як поширювалася реклама, наприклад, діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їх вік, стать та локацію», — наголосив Щєґєнни.

Він також додав, що нещодавно в компанії видалили ряд облікових записів та сторінок в Facebook і Instagram, які виникли в Росії і діяли в Україні.

За його словами, Facebook співпрацює в Україні з Центральною виборчою комісією, фактчекерами і дослідниками.

Представник компанії запевнив, що корпорація глобально блокує і видаляє фіктивні облікові записи і обмежує поширення неправдивої інформації.

Нагадаємо, Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг оголосив про новий вектор розвитку компанії, який базується на захисті персональних даних користувачів.

Також раніше повідомлялось, що компанія Google має намір заборонити політичну рекламу на своїй платформі перед канадськими федеральними виборами.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile