В його житті все розраховано по хвилинах. Олексій Золотарьов продає людям час. А точніше — годинники ручного збирання KLEYNOD зі швейцарськими механізмами. Назва бренду символічна і означає відзнаку козацької доблесті. Цей символізм збережений і в дизайні.

Компанія існує вже сімнадцять років. Від самого заснування вона розросталася новими магазинами по всій Україні. А на піковій точці розвитку виробляла по 50 тисяч годинників на рік. Аж поки у 2014-му не настала криза...

З якими труднощами довелося зіштовхнутися підприємцю? Чи можливо за допомогою української символіки складати конкуренцію прославленим світовим брендам? І де шукати нову аудиторію, коли попередня втрачає платоспроможність? Про все це дивіться у проекті «Бізнес-план».

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.

Поділитись: