Google перевірятиме інформацію про замовників політичної реклами під час виборів в ЄС

Компанія Google заявила, що буде перевіряти і оприлюднювати інформацію про замовників будь—якої політичної реклами, аби забезпечити прозорість виборів до Європарламенту у 2019 році. Для цього компанія розробила новий механізм перевірки особистості замовника.

Також Google планує створити спеціально для ЄС так званий «Звіт про прозорість політичної реклами»: інтерактивну бібліотеку з детальною інформацією про замовників, цільову аудиторію і вартість політичної реклами.

Деталями того, як будуть перевіряти ідентичність замовників, Google не поділилася.

Водночас, як пише Verge, визначення «політичної реклами» у Google досить вузьке — воно, наприклад, не поширюється на оголошення, які не згадують напряму вибори, політичні сили чи кандидатів. В розповсюдженні саме такої реклами перед президентськими виборами в США 2016 року Facebook звинуватив Росію.

Нагадаємо, у жовтні Facebook зобов’язав замовників політичної реклами у Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією.

У вересні Google, Facebook і Twitter запропонували Єврокомісії план протидії дезінформації в мережі.

/Лев Коротаєвський