H&M вибачилась після «расистської» реклами толстовки

Шведський бренд одягу H&M був змушений вибачитися після того, як для реклами толстовки з написом«найкрутіша мавпа в джунглях» компанія використала темношкірого хлопчика.

Шведський бренд одягу H&M був змушений вибачитися після того, як для реклами толстовки з написом «найкрутіша мавпа в джунглях» компанія використала темношкірого хлопчика.

Про це повідомляє The Independent.

Користувачі соцмереж, журналісти та діячі назвали таку рекламу «расистською» і «неприйнятною».

Журналіст The New York Times Чарльз Блоу також розкритикував бренд після реклами толстовки.

Деякі з користувачів закликали до бойкоту бренду одягу.

Бурхлива реакція на рекламу спонукала компанію видалити зображення зі своєї колекції і замінити його іншою фотографією.

Прес-секретар H&M підтвердив у коментарі The Independent, що зображення було видалено, додавши, що компанія «просить вибачення у всіх, кого це могло образити».

Раніше компанію Dove звинуватили у расизмі після реклами із перетворенням темношкірої жінки.