H&M вибачилась після «расистської» реклами толстовки
Шведський бренд одягу H&M був змушений вибачитися після того, як для реклами толстовки з написом«найкрутіша мавпа в джунглях» компанія використала темношкірого хлопчика.
Шведський бренд одягу H&M був змушений вибачитися після того, як для реклами толстовки з написом «найкрутіша мавпа в джунглях» компанія використала темношкірого хлопчика.
Про це повідомляє The Independent.
Користувачі соцмереж, журналісти та діячі назвали таку рекламу «расистською» і «неприйнятною».
Журналіст The New York Times Чарльз Блоу також розкритикував бренд після реклами толстовки.
Деякі з користувачів закликали до бойкоту бренду одягу.
Бурхлива реакція на рекламу спонукала компанію видалити зображення зі своєї колекції і замінити його іншою фотографією.
Прес-секретар H&M підтвердив у коментарі The Independent, що зображення було видалено, додавши, що компанія «просить вибачення у всіх, кого це могло образити».
Раніше компанію Dove звинуватили у расизмі після реклами із перетворенням темношкірої жінки.
- Поділитися: