УКРАЇНА

Директор ЄБРР заявив про фейкове фото в сюжеті ТСН про «лондонську квартиру» міністра фінансів

31 травня, 2018 20:00
УКРАЇНА/Директор ЄБРР заявив про фейкове фото в сюжеті ТСН про «лондонську квартиру» міністра фінансів
Зберегти
Вигляд
Керуючий директор Європейського банку реконструкції та розвитку у країнах Східної Європи та Кавказу Франсіс Маліж заявив, що показане у сюжеті телеканалу ТСН фото квартири міністра фінансів Олександра Данилюка, насправді зроблено в його квартирі.

Керуючий директор Європейського банку реконструкції та розвитку у країнах Східної Європи та Кавказу Франсіс Маліж заявив, що показане у сюжеті телеканалу ТСН фото квартири міністра фінансів Олександра Данилюка, насправді зроблено в його квартирі.

Про це він написав у Facebook.

За словами Маліжа, в сюжеті телеканалу ТСН стверджувалося, що Олександр Данилюк придбав квартиру у Лондоні за мільйон доларів. В ролі одного з доказів цього, виступало фото, яке виклала дружина міністра Ольга Данилюк у Facebook та яке нібито зробили в цій квартирі.

Проте Маліж зазначив, що це фото зроблено в його парижській квартирі під час візиту родини міністра Данилюка на різдвяні свята.

«Журналісти, які зробили це, мають непогане почуття етики: вони приховали обличчя сина Ольги та Олександра. Як похвально. Єдине питання до цих журналістів: чому «фотографія-доказ» була зроблена в Парижі в квартирі моєї родини. Я навіть точно знаю коли — міністр і його сім’я провели чудовий вечір з нами під час різдвяних свят», — написав Франсіс Маліж.

У коментарі Громадському Маліж підтвердив, що фото зроблене в його квартирі в Парижі.

Натомість, MC Today повідомляє, що автор сюжету «1 + 1», журналіст Дмитро Святненко, заявив, що в роліку немає жодного слова про те, що фото зроблено саме в лондонській квартирі.

«Напевно, Френсіс Маліж отримав неправильний переклад. Ми готові допомогти перекласти сюжет, і він дізнається багато цікавого про Данилюка», — каже він.

Нагадаємо, що 23 квітня на сторінці Олександра Данилюка у Facebook з'явилося повідомлення про те, що він має конфлікт із власником «1+1 медіа» Ігорем Коломойським і що раніше «Гроші» зробили «замовний сюжет» про начебто його нерухомість у Лондоні.

24 квітня журналісти каналу «1+1» заявили про напад під час зйомки сюжету про житло міністра Данилюка.

Пов`язані новини