hromadske почало працювати на ще одній платформі — ми запустили TikTok. У цій соцмережі ми продовжимо стратегію свого YouTube та говоритимемо про корисні й важливі речі у простій і жартівливій формі.

За допомогою ТікТок hromadske мовитиме для свого наймолодшого сегмента аудиторії. Серед відео можна буде побачити опитування українців на популярні теми, головні новини України та світу, лайфхаки й корисні поради та бекстейдж життя медіа.

«Ми хочемо бути ще ближчими до своїх глядачів та говорити з ними однією мовою. ТікТок зараз шалено набирає обертів і ми зрозуміли, що там вже є і наша аудиторія, на яку теж треба працювати та давати контент на тій платформі, де їй зручно. Цим проєктом ми хочемо, зокрема, розвінчати міфи про те, що ТікТок — це лише жарти і нічого розумного там бути не може. Ми заходимо на цю платформу з бажанням пояснювати незрозуміле, просто говорити про важливі речі та не боятися жартувати. Також ми дуже сподіваємося бути там корисними», — каже Марія Леонова, голова відділу соцмереж hromadske.

Поділитись: