Ілон Маск вирішив змінити логотип Twitter, назвавши це «прощанням із птахами»

Власник Twitter Ілон Маск оголосив сьогодні, 23 липня, що незабаром логотип соціальної мережі буде змінений. Більше не буде її головного символу — птаха.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Twitter.

Маск зазначив, що Twitter відмовиться від свого головного символу – птаха.

«Скоро ми попрощаємося з брендом Twitter і поступово з усіма птахами», — написав Маск.

Він також опублікував відео, на якому потенційно може бути майбутній дизайн Twitter. Там зображена буква Х на чорному тлі.

Ілон Маск уточнив, що якщо сьогодні ввечері буде опублікований достатньо якісний логотип X, то вже завтра, 24 липня, його запустять «по всьому світу».

Що відбувається з Twitter?

Наприкінці квітня 2022 року Ілон Маск уклав угоду про придбання соцмережі: приблизно за 44 млрд доларів бізнесмен мав стати її власником. А втім, сталося це лише після багатьох місяців суперечок і судового позову, оскільки Маск захотів розірвати цю угоду.

Зрештою Маск усе-таки купив компанію Twitter, став її генеральним директором і почав запроваджувати свою політику, почавши з масового скорочення працівників.

Також Маск заявляв, що хоче, аби Twitter став «платформою для свободи слова в усьому світі». Так, у листопаді він анонсував «амністію» сторінок, які раніше заблокували за порушення правил мережі Twitter.

Видання Financial Times у листопаді писало, що більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу в мережі Twitter до мінімуму або відмовилися від них узагалі через «хаос в управлінні компанії».

Далі компанія Twitter оголосила про припинення «безплатного просування» інших великих соціальних мереж і вирішила видаляти акаунти, призначені для цього. Зокрема, хотіли видаляти контент, який містить посилання або назви акаунтів зі списку заборонених платформ: Facebook, Instagram тощо.

У лютому 2023-го Маск повідомив, що в соцмережі може з’явитися новий керівник до кінця 2023 року. Нарешті в травні він оголосив, що новою гендиректоркою стане Лінда Яккоріно, яка раніше керувала відділом реклами американської медіакомпанії NBCUniversal.

У липні власник соцмережі Twitter Ілон Маск підтвердив, що платформу можуть перейменувати на X. Також він планує розширити функціонал соцмережі.