Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска — FT

Більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу в Twitter до мінімуму або відмовилися від них взагалі. Це сталося після придбання соцмережі Ілоном Маском.

Про це повідомляє Financial Times.

Власники брендів скаржаться, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив з компанії працівників рекламного відділу. Зокрема, це порушило комунікацію між рекламодавцями та офісом компанії.

Компанії висловили невдоволення відсутністю зворотного зв’язку та зменшили інвестиції у рекламу.

За інформацією Financial Times, у відповідь Маск зателефонував власникам кількох великих брендів, спробувавши на них натиснути. Але це призвело до того, рекламодавці скоротили свої витрати на рекламу в Twitter до мінімуму.

Зокрема, за даними Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати відтоді, як соцмережу очолив Маск. Загалом на них припадало 317 млн ​​доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.

Що передувало?

Наприкінці квітня Ілон Маск уклав угоду про купівлю соцмережі Twitter: приблизно за 44 млрд доларів бізнесмен мав стати власником Twitter, а компанія стала б приватною.

Однак у липні Маск заявив про розірвання договору, звинувативши Twitter у порушенні кількох договірних зобов’язань. За словами його адвоката, компанія не надала бізнесмену відповідну ділову інформацію, яку той просив.

Ілон Маск пояснив, що відкладає угоду на купівлю Twitter, доки компанія не доведе, що з-поміж 200 млн користувачів соцмережі спам-боти становлять не більш як 5%.

Тоді компанія Twitter подала позов проти Маска заявивши, що його стратегія виходу з угоди «є зразком лицемірства»

Зрештою, у жовтні Маск вирішив все-таки закрити угоду з Twitter на початкових умовах. Свою думку він змінив за майже два тижні до судового засідання у справі про розбірки з компанією.

У листопаді стало відомо, що Маск планує скоротити приблизно 3700 співробітників Twitter, або приблизно половину колективу. Таким чином він хоче зменшити витрати компанії.