Економіка

Інформацію про будівництво заводу ФФУ за кошти УЄФА міг поширити віце-президент УЄФА Суркіс — британський журналіст

EU Today
Економіка/Інформацію про будівництво заводу ФФУ за кошти УЄФА міг поширити віце-президент УЄФА Суркіс — британський журналіст
Зберегти
Вигляд
Інформацію про будівництво Федерацією футболу України заводу за кошти, виділені Союзом європейських футбольних асоціацій (УЄФА) на розвиток дитячого футболу, міг поширити віце-президент УЄФА Григорій Суркіс. Про це йдеться у фільмі «Каламутні води» (Muddy Waters) британського журналіста-фрілансера Олівера Реґана.

Початком для розслідування британського журналіста стала стаття швейцарського видання L'Illustré із заголовком «Небезпечні зв’язки з УЄФА», зазначає EU Today.

Її автор, Арно Будат, припустив, що кошти, які УЄФА виділила на розвиток дитячого футболу в Україні, ФФУ використала на будівництво комерційного заводу з виготовлення штучного покриття для полів. Також у статті йшлося, що керівництво ФФУ заробило на створенні цього заводу ще 20% отриманих від УЄФА коштів завдяки компанії з Об'єднаних Арабських Еміратів.

Як зазначає британський розслідувач Олівер Реґан, Будат фактично повторював інформацію, яку раніше поширили в українських ЗМІ.

Президент ФФУ Андрій Павелко сказав журналісту, що завод з виготовлення штучного покриття й справді існує, проте побудувала його Федерація за кошти, отримані від продажу прав на телебачення, а не за кошти УЄФА.

«Ніякі кошти з програми HatTrick не використовували для побудови заводу. Тому що гроші від HatTrick виділяють на конретні проекти. Це окрема програма і окреме фінансування. У нас є окремі кошти від продажу прав на телебачення, і не УЄФА, а ФФУ вирішує, що робити з цими грошима», — сказав Павелко.

Як зазначив британський журналіст, Арно Будат продовжував поширювати інформацію про корупцію в ФФУ, зокрема через український телеканал «112-Україна».

Олівер Реґан пов’язує поширення інформації через «112-Україна» зі зв’язком каналу з Віктором Медведчуком (Медведчук, за даними журналістів, купив телеканал. Але причетність політика до каналу заперечує він сам та керівництво «112 Україна»). Медведчука, своєю чергою, журналіст пов’язує з Григорієм Суркісом, який, на його думку, може стояти за дезінформаційною кампанією щодо ФФУ та Андрія Павелка.

Британський журналіст припускає, що шляхом дезінформації Григорій Суркіс, який нині є віце-президентом УЄФА та колишнім головою ФФУ, хоче тиском змусити Павелка відмовитися від виборів до виконавчого комітету УЄФА (куди нині делегують саме Андрія Павелка, а не нинішнього віце-президента організації – Григорія Суркіса).

Повідомлення про корупцію в ФФУ журналіст називає інформаційною кампанією проти ФФУ та його чинного керівництва.

Зазначимо, у травні українське видання «Наші гроші» оприлюднило розслідування, у якому йшлося, що Федерація футболу України з ініціативи Павелка за кошти УЄФА побудувала комерційний завод із виробництва штучного покриття для футбольних полів. Як йшлося в розслідуванні, кошти УЄФА призначались не для будівництва заводу, а для покриття полів.

«Покриття для полів тепер купують за бюджетні гроші у цього заводу. При чому появу заводу і бюджетне фінансування полів і патронує одна людина», — повідомили журналісти, додавши, що йдеться про Павелка.

У червні 2018 Національне антикорупційне бюро розпочало розслідування щодо президента Федерації футболу України Андрія Павелка та ще кількох держслужбовців.

Пов`язані новини