Хто насправді збив МН17? Аналіз Bellingcat і Atlantic Council
Громадське транслює дискусію, організовану Atlantic Council разом із Bellingcat, навколо падіння на окупованому Донбасі малайзійського лайнера «Боїнг 777» – нерозкритого злочину нашого часу.
Нагадаємо, що у середу був представлений проміжний звіт про результати розслідування катастрофи рейсу MH17 Малазійських авіаліній, в якому встановлено, що літак збито ракетою класу «земля-повітря» з російської зенітної установки «Бук».
«Боїнг-777» авіакомпанії Malaysia Airlines, рейс Амстердам - Куала-Лумпур, був збитий на Донбасі неподалік Сніжного Донецької області 17 липня 2014 року. На його борту знаходилися 298 осіб, всі вони загинули. З них - 192 підданих Нідерландів (один мав і громадянство США), 44 громадянина Малайзії, серед яких 15 членів екіпажу, 27 громадян Австралії, 12 - Індонезії, 10 - Великобританії (один мав і громадянство ПАР), четверо німців і четверо бельгійців, троє філіппінців, один громадянин Канади і один - Нової Зеландії.
Комісія Ради безпеки Нідерландів, яка займалася розслідуванням причин катастрофи лайнера, 13 жовтня 2015 року опублікуваладоповідь, в якій говориться, що літак був збитий ракетою класу «земля – повітря», випущеної із ЗРК «Бук».
Міжнародна слідча група із виявлення та притягнення до відповідальності осіб, винних у катастрофі «Боїнга», включає представників Нідерландів, Австралії, Малайзії, Бельгії та України.
8 жовтня 2015 року Bellingcat встановили причетних до транспортування установки «Бук» росіських військових. У новому звіті за 24 лютого 2016 року дослідники Bellingcat дійшли висновку, що відповідальність за катастрофу збитого 17 липня 2014 року Boeing 777 Малазійських авіаліній несе керівнцтво Міністерства оборони Росії.
Крім того, родичі жертв катастрофи Boeing рейсом MH17 подали позов до ЄСПЛ проти Росії і Путіна.
- Поділитися: