Компанія Apple повернула першість у рейтингу найдорожчих брендів — Brand Finance
Компанія Apple випередила Amazon і Google та вперше з 2016 року очолила рейтинг найдорожчих брендів у світі. Найшвидше зростання продемонстрував виробник електрокарів Tesla.
Про це свідчать результати щорічного звіту Brand Finance Global 500.
За останній рік вартість Apple зросла на 87% і зараз оцінюється у 263 мільярди доларів. Компанії вдалося досягти такого успіху завдяки вдалій політиці диверсифікації.
«Політика диверсифікації привела до розвитку цифрових сервісів Apple і послуг за підпискою, в тому числі App Store, iCloud, Apple Podcasts, Apple Music, Apple TV і Apple Arcade. Лише за перший день нового року клієнти магазину додатків App Store витратили 540 мільйонів доларів на покупку цифрових послуг», — йдеться у звіті.
На другому місці у рейтингу перебуває онлайн-ритейлер Amazon. Його вартість сягнула 254 мільярдів доларів, що на 15% більше, ніж торік. На третьому місці розташувався інтернет-гігант Google (191 мільярд доларів, що на 1% більше, ніж торік).
Головні тенденції за 2020 рік
Вартість компанії Tesla зросла на 158% — це найшвидше зростання вартості бренду у рейтингу. Тепер Tesla коштує так, як дев'ять інших найбільших автовиробників разом. Причиною такого успіху компанії називають інноваційний підхід до бізнесу: використання штучного інтелекту в автомобілях та ефективні акумулятори.
Крім того, ситуацію на ринку найдорожчих брендів вплинула пандемія COVID-19. Так, за останній рік зросла вартість стримінгових сервісів та брендів онлайн-торгівлі.
Через пандемію постраждали й авіакомпанії: 6 із 10 брендів, які продемонстрували найшвидше падіння, є аерокосмічні та авіакомпанії.
Варто зазначити, що Brand Finance Global 500 є не єдиним рейтингом, який оцінює вартість брендів у світі. Так, за версією Forbes, у 2020 році компанія Apple відсвяткувала вже десяту річницю перебування на вершині рейтингу найдорожчих брендів.
- Поділитися: