Європейський суд загальної юрисдикції відмовив німецькому концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Згідно з вироком суду, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.

Повідомляється, що причиною розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує дві паралельні смужки в якості логотипу. Щоб домогтися заборони на використання логотипу, Adidas повинен був підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.

Згідно з інформацією, Adidas надав як приклади логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому фоні, так і білі смужки на чорному тлі.

Водночас, представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю компанії.

Нагадаємо, Господарський суд Києва зобов’язав Кабінет міністрів визнати та зареєструвати за Roshen право використовувати червоний колір у пакуванні кондитерських виробів.

Поділитись: