З кандидатами у народні депутати, які знаходяться у перших десятках списків політичних партій, що мають шанс потрапити до Ради, пов'язані з 1,8 тисячі підприємств. Минулого року ці підприємства експортували товарів та послуг до Росії на загальну суму 194 мільйони гривень.

Про це йдеться у дослідженні YouControl.

Зазначається, що YouControl дослідило зв'язки з бізнесом, які мають кандидати у депутати з першої десятки виборчих списків політичних партій «Опозиційна платформа — За життя», «Батьківщина», «Європейська солідарність», «Голос», «Сила і честь» та перших 30 кандидатів у депутати партії «Слуга народу» (оскільки рейтинг партії у 2-3 рази вищий за рейтинги решти політичних сил.

Зокрема, як виявилось, партій, пов’язані з кандидатами у депутати майже всіх політичних партій, які можуть потрапити до Ради нового скликання, торгували з Росією. Винятком стали компанії, пов’язані з кандидатами від «Голосу» та «Сили і честі».

«А от кандидати від чотирьох інших політсил 2018 року продали в РФ товарів та послуг на 194 млн грн і закупили звідти на 122 млн грн», — повідомляють в YouControl.

Найбільше до РФ продавали компанії, пов’язані з кандидатами від «Опозиційна платформа — За життя», а закуповували компанії, пов'язані з кандидатами від «Батьківщини».

«Четверть від загальної кількості вивчених компаній, пов’язаних із майбутніми парламентарями, займаються оптовою та роздрібною торгівлею та ремонтом транспорту (автівок та мотоциклів). Очевидно, ці галузі мають шанс отримати найпотужнішу підтримку у наступному скликанні Верховної Ради», — йдеться у дослідженні.

Крім цього, значна частина кандидатів у депутати займаються або мають стосунок до бізнесу, пов'язаного з нерухомістю, ЗМІ, переробною промисловістю та постачанням електрики, газу.

«Нерідко ці компанії входять у фінансово-промислові групи. Всього аналітики нарахували 35 груп, причетних до майбутніх нардепів. Найбільше — аж 11 — їх виявилось у кандидатів від «Слуги народу» («Приват», «Квартал 95», група родини Стефанчук, родини Редуцього тощо)», — повідомляється у дослідженні.

Також у фінансово-промислові групи входять 9 компанії, пов'язаних з кандидатами у депутати від «Опозиційної платформи — За життя» та 5 компанії кандидатів від «Батьківщини».

«Будь-який політик, котрий походить від бізнесу, має певні бізнес-інтереси, котрі намагається задовольнити через парламент чи виконавчу владу. Не завжди така ситуація є відверто негативною, оскільки часто представники бізнесу намагаються дійсно удосконалити регулювання деяких питань», — прокоментував дослідження засновник юридичної компанії Amigo Partners Ігор Маркевич.

Поділитись: