Користувачі «Дії» скаржаться на збої в роботі застосунку. Що сталося?
Користувачі державного порталу е—послуг «Дія» 13 грудня почали скаржитися, що із застосунку зникла низка документів і він працює зі збоями.
Повідомлення про проблеми вони залишають у коментарях на Facebook-сторінці «Дії».
Частина користувачів скаржиться, що після оновлення «Дії» зник COVID-сертифікат. Інші кажуть, що зникли й інші документи, зокрема закордонний паспорт, а додаток не хоче проводити авторизацію і вибиває помилку.
«Така ж ситуація: вранці "Дія" просила повторну авторизацію, після оновлення не підтягнулися сертифікати, які раніше були, що робити? Як користуватися транспортом чи інші послуги отримувати?» — написав один з користувачів у коментарях.
На що у «Дії» йому відповіли: «Нам прикро, що сталася така ситуація! Разом з тим наразі існують технічні особливості на стороні Електронної системи охорони здоров'я. Радимо скористатися послугою дещо пізніше».
Там переконують, що щойно робота цього реєстру стабілізується, користувачі знову зможуть згенерувати сертифікат у застосунку та на порталі «Дія».
Доповнено о 22:49. Очільник Мінцифри Михайло Федоров зазначив, що нестабільна робота «Дії» пов’язана із бета-тестом послуги «єПідтримка».
«Старт проєкту з 19 грудня, але ми вже відсьогодні поступово входимо до бета-режиму, щоб усе налагодити. Буває нестабільність роботи, прошу заздалегідь вибачення. І цей тиждень буде непростим. Нині все працює стабільно. Сертифікати генеруються, послуги надаються», — переконує міністр.
Початок прийому заявок на «єПідтримку»
З 13 грудня у «Дії» почалось бета-тестування послуги «єПідтримка», яка передбачає виплату тисячі гривень усім вакцинованим повнолітнім українцям.
А щоб устигнути отримати виплату під час першого етапу, потрібно буде подати заяву з 19 до 29 грудня в «Дії».
- Поділитися: