Креативний директор Balenciaga став амбасадором United24

Креативний директор дому моди Balenciaga Демна Гвасалія став амбасадором фандрейзингової платформи United24
Креативний директор дому моди Balenciaga Демна Гвасалія став амбасадором фандрейзингової платформи United24Офіс президента

Креативний директор дому моди Balenciaga Демна Гвасалія став амбасадором фандрейзингової платформи United24 за напрямом «Відбудова України» для допомоги тимчасово переміщеним особам.

Про це повідомили в Офісі президента України.

Володимир Зеленський подякував Демні за рішучість у підтримці України, яку він та дім моди висловили під час показу Balenciaga Winter 22 у березні цього року, коли креативний директор поділився з гостями власним досвідом біженця.

Для Демни рішення стати амбасадором United24 пов’язане з особистою історією, оскільки він пережив травму біженця, кажуть в ОП.

«Маю за честь стати амбасадором United24. Я дуже добре знаю та відчуваю біль, який переживають українці. Я багато думав, як можу допомогти Україні та всім біженцям, які хочуть повернутися додому. Ось чому я вирішив зосередитися на гуманітарному напрямі "Відбудова України". А спеціальний світшот, який створили ми в Balenciaga, стане своєрідним повідомленням про підтримку України», –- розповів він.

Благодійний світшот від BalenciagaОфіс президента

Благодійні світшоти від Balenciaga вартістю 200 євро вже доступні для замовлення ексклюзивно на сайті тут.

Напрям «Відбудова України» зосереджений на зборі коштів для відновлення об'єктів критичної інфраструктури: доріг, мостів, шкіл та лікарень, що зробить можливим повернення українців до своїх домівок, які вони вимушено залишили.

Що таке United24

Це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі охочі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт щодо зібраних коштів.

Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив’язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну й медичну допомогу або відбудову України.

Нацбанк звітує про збір раз на день, а міністерства звітують про розподіл та використання грошей раз на тиждень.

За три місяці зібрали 147,6 мільйона доларів. Частину коштів уже витратили.

Амбасадорами платформи вже стали футболіст Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, сценарист Лієв Шрайбер та гурт Imagine Dragons.