Економіка / Бізнес

Кураж Базар: як розвивати благодійний проект — Бізнес-план

Економіка/Бізнес/Кураж Базар: як розвивати благодійний проект — Бізнес-план
Зберегти
Вигляд

Неймовірний драйв, буря емоцій та суцільний позитив! Кожен, хто хоч раз опинився на Кураж Базарі, буде рахувати дні до наступного івенту! Зіркові гості, улюблена музика, ресторанний фуд-корт і, звичайно ж, серце цієї тусовки – справжня барахолка! 

Засновниця та ідеолог Кураж Базару – Альона Гудкова. Сьогодні разом зі своєю командою вона організувала вже більше 30-ти таких фестивалів і перетворила барахолку на один з культових івентів столиці. Тут можна затаритися чим завгодно: від вінтажних окулярів початку 20-го століття до нових дизайнерських речей українських виробників. Але головна місія Куражу – це допомога дітям. Адже частину доходу проект віддає на благодійність. 

Яку сумму за всю історію існування Кураж Базар зібрав на допомогу дітям? Яку еволюцію пройшов цей івент? Та з якими труднощами зіткнулися його організатори? Про все це дивіться у «Бізнес-плані».

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.

Більше про:
# благодійність
Пов`язані новини