Мережа закладів швидкого харчування McDonald's уклала найбільший свій контракт за останні 20 років, придбавши розробника систем штучного інтелекту — компанію Dynamic Yield Ltd. Так компанія планує пропонувати клієнтам на моніторах у своїх закладах більш персоналізовані пропозиції.

Зазначається, що вартість придбання Dynamic Yield Ltd. наразі не розголошується, однак за даними Bloomberg за угоду найбільша у світі мережа фаст-фудів заплатила 300 мільйонів доларів.

За допомогою використання придбаної технології, McDonald’s планує персоніфікувати свої електронні меню, а також монітори у закладах, залежно від різних факторів. Наприклад, у холодну погоду ці монітори пропонуватимуть відвідувачам купити більше кави, а у спекотну — морозива. Крім цього, нова технологія робитиме пропозиції відвідувачам McDonald’s залежно від регіональних та інших факторів.

Після завершення угоди з купівлі Dynamic Yield Ltd. акції McDonald’s зросли на 1,7% до найвищого за останні 2 місяці рівня. У компанії вважають, що використання новітніх систем при наданні пропозицій відвідувачам фаст-фудів призведе до зростання обсягів продажів.

Раніше повідомлялось, що ресторани швидкого харчування McDonald's почали класти книги до дитячих наборів Happy Meal. В Україні цю опцію мали розпочати тестувати з 10 лютого.

Поділитись: