Метрополітен Києва почав продаж сувернірної продукції 3 жовтня.

Метрополітен Києва почав продаж сувернірної продукції 3 жовтня.

Про це Громадському повідомила прес-секретарка метрополітену Наталка Макогон.

Нині є п'ять видів сувенірної продукції: брелок у формі жетона метро, магніт у формі жетона, магніт із зображенням станції «Золоті ворота», горнятко та футболка.

Сувенірна продукція Київського метрополітену Фото: Kyiv Metro

Найдорожчим сувеніром є біла футболка з написом «Не притулятися» — 360 гривень. Горнятко — 105 гривень.

Сувенірна продукція Київського метрополітену Фото: Kyiv Metro

Брелок та магніти коштують по 30 гривень.

Сувенірна продукція Київського метрополітену Фото: Kyiv Metro

Купити сувенірну продукцію можна в музеї метрополітену.

До лютого 2019 року в 500 вагонах метро з 822 існуючих з'являться надземні зображення вулиць, які пасажири проїжджають під землею. Зображення будуть виводити на телевізори, розміщені у вагонах.

Нагадаємо з 14 липня  у Києві діють нові тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, а саме: метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та у міській електричці.

 

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile