Міністерство інформаційної політики оголосило тендер на послуги з поширення інформації про Україну в Аргентині. Пропонована вартість — 3 мільйони 200 тисяч гривень.

Міністерство інформаційної політики оголосило тендер на послуги з поширення інформації про Україну в Аргентині. Пропонована вартість — 3 мільйони 200 тисяч гривень.

Про тендер оголосили на сайті публічних закупівель Prozorro.

Як повідомив Громадському представник Мінінформполітики Сергій Гайдай, йдеться про поширення інформації про анексію Криму, бойові дії на Донбасі та зацікавлення громадян Аргентини у приїзді до України.

На сайті Prozorro зазначають, що йдеться про проведення та організацію інформаційних, комунікаційних кампаній, проектів, публічних заходів у столиці Аргенти — Буенос-Айресі.

Серед вимог міністерства — проведення заходів залах, які розташовані «у престижній частині міста», поряд зі зручними транспортними розв'язками, місцями великого скупчення людей, належної охороною, усіма зручностями.

Інформкампанія в Аргентині повинна охоплювати:

  • виготовлення та поширення 6 відео тривалістю по 30 секунд для проведення платної кампанії в соціальних мережах;
  • виробництво тематичного сайту;
  • розсилання прес-релізів щодо заходів, акцій і розміщення на сайтах світових агенцій новин на кшталт AgenceFrancePress, Bloomberg, Reuters, DPA;
  • створення спільноти в інтернеті й регулярне наповнення соціальних мереж контентом відповідної тематики;
  • забезпечення послуг зі створення і поширення інформаційних продуктів на щонайменше 10 рекламних площинах у центральних районах міста, а також у провідних світових інформаційних агентствах й інтернеті.

Загалом інформаційна кампанія Мінінформполітики України в Аргентині має охопити не менше ніж п’ять мільйонів глядачів і не менше від 100 тисяч переходів на створений замовником сайт.

Цільовою аудиторією такого просування міністерство називає людей 30-55 років з інтересами: ЗМІ, права людини, журналістика, держполітика та інше. А також людей на посадах редакторів, дипломатів та міністрів.

30 серпня держсекретар Мінінформполітики Артем Біденко повідомив, що міністерство планує витратити близько 35 мільйонів гривень на медійну популяризацію України за кордоном.

У червні 2017 року Кабмін створив комісію з питань популяризації України.

У травні 2018 уряд затвердив бренд Ukraine NOW для популяризації України у світі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Ukraine NOW: 5 питань про новий бренд України

 

 

Поділитись: