Модні бренди Yves Saint Laurent та Brioni з 2022 року перестануть використовувати хутро. Цього просили зоозахисники

Yves Saint Laureant, ілюстративне фото
Yves Saint Laureant, ілюстративне фотоUnsplash / Sebastian Coman Travel

Компанія Kering, яка володіє низкою модних брендів — як—от Balenciaga та Gucci — 23 вересня оголосила, що до кінця 2022 року повністю відмовиться від хутра у своїх виробах.

Про це йдеться в заяві виконавчого директора Kering Франсуа-Анрі Піно.

Про наміри перестати використовувати хутро модний дім оголосив ще у 2017 році, почавши з Gucci. Далі до цього кроку вдалися Balenciaga, Bottega Veneta та Alexander McQueen.

У 2019 році Kering розробив та оприлюднив власні стандарти гуманного ставлення до тварин, які, зокрема, стосуються використання матеріалів тваринного походження в речах модних брендів.

Зрештою, з початку 2022 року Yves Saint Laurent остаточно відмовляється від використання натурального хутра у своєму одязі. А до осінньої колекції-2022 до цього кроку вдасться і Brioni.

«Настав час вдатися до наступного кроку й припинити використання хутра в усіх наших колекціях. Світ змінився, як і наші клієнти, і розкішна мода також має це враховувати», — заявив Піно.

Рішення Kering уже привітала організація «Люди за етичне ставлення до тварин» (PETA), заявивши, що його треба було ухвалити «десятиліття тому» і що «ніхто із серцем не носитиме хутро».

Водночас PETA закликала інший модний дім — Louis Vuitton — наслідувати приклад Yves Saint Laurent і так само відмовитися від натурального хутра у своїх колекціях.

У коментарі AFP LVMH — материнська компанія бренду Louis Vuitton — заявила, що виготовляє свої продукти з хутра «в найбільш етичний і відповідальний спосіб» і не використовує хутро рідкісних тварин.