Морозиво з характером: як продавати холодний десерт в несезон — БІЗНЕС-ПЛАН

Watch on YouTube

Чим кріо—морозиво відрізняється від звичайного і яка технологія його виготовлення? Як обрати вигідну локацію для кафе? Дитяча кімната у закладі — це перевага чи додаткові витрати? Досліджуємо у Бізнес—плані.

Це посудина Дьюара, в якій зберігається рідкий азот. Рідким азотом заморожують морозиво, потім його подають в Monkey Nice-cream.

Володимир Чернявський, в минулому фахівець з інтернет-продажів, відкрив кафе, в якому можна з'їсти такий унікальний десерт.

Посудина Дьюара заправляється 2 — 3 рази на тиждень — залежно від кількості клієнтів

Одного 16-ти літрового резервуару рідкого газу вистачає для того, щоб приготувати 50 порцій морозива.

Посудина Дьюара заправляється 2 — 3 рази на тиждень — залежно від кількості клієнтів.

Зараз у закладі Володимира працює 5 співробітників.

Підбирав він їх досить ретельно. Чіткість розрахунку та безпомилковий друк чеків, порядок і чистота приміщення, спілкування персоналу з клієнтами, і, звісно ж, терміни та якість виготовлення продукції... Все це вимагає щоденного контролю.

В асортименті 10 фірмових рецептів морозива, десерти і гарячі напої. Дозволити собі такі ласощі можуть клієнти з достатком «середній» та «середній плюс». Володимр помітив, що переважно відвідувачами кафе є жінки від 18 до 45 років.

Одна порція морозива коштує від 49 до 57 гривень (в середньому — $ 2). Для того, щоб вийти в нуль, в день потрібно продати 40-50 таких порцій.

Виклик для кафе такого формату, як у Володимира, — це висока конкуренція. Тому він дуже ретельно підходив до вибору локації. Спочатку він замислювався про точку в торговельно-розважальному центрі.

Ми вирішили дослідити один із таких ТРЦ, і тільки на невеликому відрізку довжиною в 50 метрів ми нарахували 5 точок морозива. Іншою причиною, через яку Володимир відмовився відкривати заклад, стали досить жорсткі умови співпраці. Адже що менша орендована площа у ТРЦ, то дорожче коштує квадратний метр. Оренда одного квадратного метра варіюється від 150 до 300 доларів залежно від місця розташування точки продажів на поверсі.

Інший виклик, навіть, можливо, важливіший — сезонність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Квітковий кутюр’є: як влаштований бізнес у весільній флористиці?

Як змусити людей їсти морозиво в холодну пору року? Пункт перший — оригінальністю подачі — виконано. Але Володимир вирішує додати ще один — розширити асортимент меню, додавши у нього новий десерт — тарти.

Вже через пару тижнів після введення в асортимент меню тартів середній чек збільшився від 80 до 100 гривень. Схоже, Володимир взяв правильні орієнтири, щоб перезимувати і успішно вийти у «гарячий» весняно-літній сезон.

«Хоча б на 30 000 доларів потрібно розраховувати, щоб запустити заклад. Півтора року потрібно взяти як за мету, щоб відбити вкладені інвестиції», — радить Володимир.

«Бізнес-план» — проект Hromadske.ua спільно з Currenttime.tv про реальні історії з життя малого та середнього бізнесу в Україні.