Компанія McDonald's опинилася в центрі мовного скандалу та обурила частину користувачів соціальних мереж після того, як відмовилася надавати свої послуги клієнтам російською мовою.

Історія почалася з того, що 14 червня блогер Анатолій Шарій розкритикував таку мовну політику в Telegram.

«Це рішення в черговий раз підкреслює ставлення до половини населення України, що розмовляє російською», — написав він.

У коментарі BBC News Україна у компанії McDonald's наголосили, що основною мовою спілкування компанії в Україні є українська.

«Відповідно до законодавства про мову, у компанії McDonald's в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація, спілкування у соціальних мережах, наведена інформація на сайті та в куточку споживача», — йдеться у повідомленні.

У компанії наголосили, що українська мова є пріоритетною і в спілкуванні з відвідувачами.

«Проте наші працівники готові перейти на російську мову, якщо їх про це попросять», — уточнили в компанії.

Щодо такої мовної політики McDonald's у соцмережах висловилися як її прихильниками, так і противники.

Частину користувачів Facebook, які вважають це дискримінацією російськомовного населення України, це обурило. Деякі навіть закликали до бойкоту ресторанів.

Інша частина користувачів підтримала таку політику й навіть запустила кампанію з підтримки McDonald's. Вони не погоджуються, що чиїсь права утискають.

Поділитись: