На київському шляхопроводі, де стався обвал, завершили монтаж нових балок

У Києві встановили 28 нових балок прогонової конструкції Дегтярівського шляхопроводу замість тих, що обвалилися у вересні.
Про це повідомляють КМДА та група компаній RDS.
Підрядник розповів, що це другий міст в Україні, де будуть застосовані балки завдовжки 36 метрів. Раніше максимальна довжина цього типу балок, яку могли виготовити українські підприємства, становила 33 метри.
Там пообіцяли, що Дегтярівський шляхопровід здадуть в експлуатацію вчасно.
У понеділок, 30 жовтня, мостовики почали роботи з монтажу опалубку, що дасть можливість улаштувати монолітну плиту на шляхопроводі.
Рух транспорту під мостом планують відновити вже 31 жовтня.
Трохи контексту
30 вересня під час робіт із реконструкції Дегтярівського шляхопроводу сталася надзвичайна ситуація — обвалилися балки. Минулося без загиблих і постраждалих.
Група компаній RDS, яка на замовлення «Київавтодору» виконує роботи на Дегтярівському шляхопроводі в столиці, зобов’язалася покрити всі збитки.
Тому збитків міський бюджет не зазнав і вартість реконструкції не збільшилася.
- Поділитися: