На промоцію «Нового курсу» партія «Батьківщина» витратила 22 мільйони грн — «Чесно»

На промоцію «Нового курсу» партія «Батьківщина» витратила 22 мільйони гривень у квітні—червні 2018 року.

На промоцію «Нового курсу» партія «Батьківщина» витратила 22 мільйони гривень у квітні-червні 2018 року.

Про це повідомляє Громадський рух «Чесно» з посиланням на фінансовий звіт партії «Батьківщина».

Найбільше партія витратила на рекламу на телебаченні та радіо — 17,4 мільйони гривень.

Значну частину суми перерахували компанії Star Light Brand Content (компанія продає рекламу на канали: СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV) та Global Media Group.

Оренда приміщення для проведення форуму «Новий курс» та обслуговування коштувало партії  1,25 мільйонів гривень. З них 700 тисяч на оренду виставкового комплексу «Експо Плаза», 175 тисяч на харчування та 350 тисяч на звукове обладнання, відеотрансляцію, тощо.

Ще 4 мільйони витратили на друк та розміщення зовнішньої реклами.

Також Рух «Чесно» зазначає, що 22 мільйони — це не кінцева сума, використана на промоцію «Нового курсу», адже в липні партія продовжила розміщувати рекламу.

25 червня Київський міжнародний інститут соціології оприлюднив результати опитування, відповідно до яких партія «Батьківщина» Юлії Тимошенко перемогла б на парламентських виборах, отримавши 21,6% голосів, якби ці вибори відбувалися у середині червня 2018 року.

20 червня лідерка партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко заявила, що братиме участь у виборах президента України в 2019 році.