На «Євробачення» у Києві почали продавати додаткові квитки
Організатори «Євробачення» оновили схему залу для глядачів, остаточно адаптувавши її під схему розміщення техніки, що дозволило збільшити кількість місць.
Організатори «Євробачення» оновили схему залу для глядачів, остаточно адаптувавши її під схему розміщення техніки, що дозволило збільшити кількість місць.
Про це повідомляє тікетинг-супервайзер «Євробачення» Дмитро Прикордонний, — передає «Укрінформ».
За його словами, оскільки ряд унікальних технічних рішень втілюється вперше, схема залу для глядачів трохи змінилася вже після повної інсталяції.
«Будівля МВЦ є однією з найкращих локацій для «Євробачення» за останні роки з точки зору розміщення сцени, екранів, техніки для спецефектів, музики і світлового шоу. Тому чим ефективніше ми використовуємо кожен сантиметр простору, тим більш ефектним вийде шоу», — зазнав Прикордонний.
Він додав, що після зміни схеми незначну кількість крісел довелося змістити через вимоги безпеки і зміни кута огляду. Загалом кількість місць збільшилася не більше ніж на 2% від загальної кількості.
Раніше повідомлялося, що під час міжнародного пісенного конкурсу Євробачення, що цього року проходить в українській столиці, у Києві обмежать рух для транспорту та пішоходів, а також запустять 7 річкових трамваїв.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram
- Поділитися: