Національна рада з питань телебачення та радіомовлення позапланово перевірить телеканал NewsOne за розміщення в ефірі карти України без анексованого Росією півострова Крим.

Зазначають, що 7 листопада телеканал під час прямої трансляції передачі «Ранок з NewsOne» о 09:53 розмістив карту Європи, на якій позначив анексований півострів кольором позначення Росії на мапі.

Карту показали у контексті обговорення теми «У Європарламенті просять Меркель змінити курс щодо «Північного потоку-2».

Ведучий телеканалу назвав карту графікою, яка відображає позиції Європи щодо торгівлі. Нацрада зазначає, що жодних посилань на джерела цієї графіки не було.

У Нацраді зазначають, що такі дії порушують законодавство України.

Нагадаємо, 11 листопада Громадське у публікації  «100 років Першій світовій: уже тоді Донбас був стратегічно важливим об'єктом» розмістив мапу «Карта Європи, 2018 рік», на якій анексований півострів Крим було зображено некоректно. Громадське вибачилося за некоректне зображення анексованого Криму на мапі Європи.

Поділитись: