Нафтові танкери рф отримують сертифікацію від Індії через дубайську компанію — Reuters
Індійський реєстр судноплавства (IRClass) надав сертифікацію десяткам суден, що перебувають під управлінням дубайської філії групи «Совкомфлот» — найбільшої судноплавної компанії росії. Після запровадження санкцій щодо рф інші такі організації відмовлялися від роботи з російськими компаніями.
Про це повідомляє Reuters.
У червні ЄС запровадив шостий пакет санкцій проти рф із частковою забороною експорту російської нафти. Напередодні цього рішення ЗМІ повідомляли, що Євросоюз та Велика Британія також узгодили скоординовану заборону на страхування суден, що перевозять російську нафту.
Це рішення було важливим, адже, як зазначає The Wall Street Journal, заборона на страхування суден серйозно підриває здатність рф продавати свою нафту в Азії, поки країни Заходу не хочуть її купувати через російську агресію проти України.
До того, у березні, «Російський Морський Реєстр Судноплавства» виключили з Міжнародної асоціації класифікаційних товариств — об'єднання товариств, які розробляють стандарти і правила щодо безпеки морських перевезень. Такі організації надають сертифікацію суднам — останню ланку в ланцюжку оформлення документів після страхового покриття.
Членство у цій асоціації зазвичай робить орган із сертифікації країни більш привабливим для страховиків, портів та судновласників, оскільки її інформацію використовують для оцінки ризику за договорами морського страхування.
Чотири провідні члени асоціації з Великої Британії, Норвегії, Франції та США припинили обслуговування російських компаній через санкції. Як зазначає Reuters, «Совкомфлот» перебуває під санкціями та іншими обмеженнями з боку Великої Британії та Євросоюзу, а Вашингтон обмежив його фінансову діяльність.
Однак дані Індійського реєстру судноплавства показують, що ця організація сертифікувала понад 80 суден, які перебувають під управлінням дубайської організації SCF Management Services (Dubai) Ltd. Ця компанія вказується як «дочка» російського «Совкомфлоту».
Reuters із посиланням на джерела в індійському судноплавстві, зазначає, що більшість суден «Совкомфлоту» вже перейшли на IRClass через дубайський підрозділ.
Представник IRClass на питання про сертифікаційні дані російських суден відповів, що Індійський реєстр судноплавства не класифікує судна, які належать, плавають під прапором чи керуються російськими компаніями. Водночас він відмовився від подальших коментарів щодо цього питання, зокрема про зв'язок компанії у Дубаї з його російською материнською компанією.
- Поділитися: