У Netflix повідомили про те, що цьогоріч витратили 500 мільйонів доларів на виробництво понад 50 британських телешоу та фільмів.

Як зазначає The Guardian, таким чином компанія намагається боротися з конкурентними стрімінговими сервісами Disney та Apple.

Під час конференції Королівського телевізійного товариства виконавчий директор Netflix Рід Хастінгс заявив, що на Велику Британію виділяють другий за величиною виробничий бюджет після США.

Також цьогоріч Netflix виділив на європейське виробництво телешоу та фільмів 1 мільярд доларів на 221 проєкт, з яких 153 оригінальні.

Нагадаємо, компанія Apple оголосила, що запустить стрімінговий сервіс Apple TV+ 1 листопада. Також Disney анонсував запуск власного стрімінгового сервісу у кінці 2019 року.

Поділитись: