Netflix зареєстрував торгову марку «Космічні війська» раніше за американські Космічні війська
Стрімінговий сервіс Netflix подав заявку на реєстрацію торгової марки «Космічні війська» (пов’язаної з однойменним серіалом, який дебютував на платформі 29 травня) раніше, ніж це зробили, власне, Космічні війська США, створені в грудні 2019 року.
Про це повідомляє The Hollywood Reporter.
Видання зазначає, що тепер Netflix може продавати продукцію під торговою маркою «Космічні війська» в країнах Європи, а також в Австралії, Мексиці й деяких інших країнах. Водночас Військово-повітряні сили США (на базі яких і створювалися Космічні війська) ще навіть не пройшли процес реєстрації.
Це означає, що в разі, якщо військові й Netflix захочуть продавати однакову продукцію під цим брендом (приміром, футболки з написом «Космічні війська»), то дії Космічних військ платформа зможе оскаржити в суді — під приводом, що першим торгову марку зареєструвала саме вона.
І навіть якщо стрімінговий сервіс програє, скоріш за все, йому дозволять продавати футболки з написом «Космічні війська» й надалі — все через першість реєстрації торгової марки.
У коментарі The Hollywood Reporter речник Космічних військ США зазначив, що йому не відомо про зареєстровану Netflix торгову марку.
«Бажаємо Netflix і продюсерам серіалу («Космічні війська» — ред.) всього найкращого в їхньому творчому зображенні найновішого роду військ нашої країни», — додав він.
Космічні сили (війська) США були створені у грудні 2019 року за дорученням президента Дональда Трампа. Новий рід військ покликаний захищати інтереси національної безпеки США в космосі. Очікується, що Космічні сили налічуватимуть 16 тисяч службовців і складатимуться з військових фахівців та цивільного персоналу.
- Поділитися: