Фото:

PA-EFE/GLENN HUNT

Компанія Facebook суттєво змінила правила розміщення політичної реклами в своїй соцмережі. Як вважають у компанії, такі зміни сприятимуть захисту онлайн-реклами від іноземного втручання і підвищенню її прозорості. Які саме зміни відбулись — пояснює Громадське.
1

Прозорість

Відтепер усі, хто захоче розмістити в соцмережі політичну рекламу, мають бути авторизовані в Україні, а також підтвердити свої особисті дані.

2

Інформація про рекламодавця

Уся політична реклама відтепер матиме позначку «Дане оголошення оплачене…». Натиснувши на позначку, можна буде дізнатися бюджет рекламної кампанії, кількість людей, що проглянули повідомлення, їхній вік, місцезнаходження і стать.

3

Бібліотека реклами

Також в соцмережі з'явиться бібліотека реклами — сторінка, де зберігатимуться політичні рекламні повідомлення за останні сім років. Щодо кожного повідомлення можна буде дізнатися кількість його переглядів та охоплення аудиторії.

4

Перегляд активної реклами

Також відтепер можна буде переглянути на одній сторінці всі рекламні повідомлення, що наразі є активними в соцмережі. Для цього достатньо буде перейти до розділу «Інформація і реклама». В разі необхідності можна буде повідомити про порушення, натиснувши на позначку «Поскаржитися на рекламу».

Поділитись: