УКРАЇНА

Петиція до Ради із закликом закрити канали «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідну кількість підписів

29 вересня, 2018 21:08
УКРАЇНА/Петиція до Ради із закликом закрити канали «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідну кількість підписів
Зберегти
Вигляд
Петиція до Верховної Ради про «припинення антиукраїнської діяльності» телеканалів «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідну кількість голосів для подальшого розгляду за 9 днів.

Петиція до Верховної Ради про «припинення антиукраїнської діяльності» телеканалів «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідну кількість голосів для подальшого розгляду за 9 днів.

Відповідна петиція була оприлюднена на сайті Верховної Ради України минулого тижня.

Станом на вечір 29 вересня петиція набрала необхідну кількість підписів — 25 224 користувачі підтримали петицію.

Автор петиції Артур Переверзєв вважає, що коли Україна перебуває в умовах «гібридної війни» та агресії Росії, «народні депутати України не можуть закривати очі та потурати поширенню дезінформації, ворожої пропаганди через інформаційні активи Кремля в Україні, зокрема на телеканалах «112 Україна» та NewsOne».

На його думку, «телеканали активно транслюють інформаційнійну політику «руского міра» в Україні».

Також він стверджує, що медійні активи перебувають під управління Віктора Медведчука, який є кумом президента РФ Володимира Путіна та Євгена Мураєва.

Окрім цього, автор зазначив, що телеканал «112 Україна» має низку порушень ліцензійних умов та попереджень від Нацради з питань телебачення та радіомовлення.

«Вимагаємо вжиття всіх необхідних заходів в межах повноважень та в рамках чинного законодавства, щоб у найкоротший термін припинити ліцензійну діяльність телеканалів «112 Україна» та NewsOne», — йдеться у петиції.

20 вересня повідомлялось, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення позапланово перевірить телеканал Newsone на предмет поширення мови ворожнечі.

Нагадаємо, 29 серпня стало відомо, що український телеканал NewsOne перейшов під управління першого заступника глави Адміністрації президента часів Януковича Андрія Портнова.

У січні 2018 року Національна рада з телебачення і радіомовлення призначила перевірку телеканалу NewsOne за пропагандистські висловлювання щодо Революції Гідності, а також за популяризацію збройних сил Росії.

Пов`язані новини