Податкова Японії закликає молодь споживати більше алкоголю, щоб «оживити» національну промисловість
Японська податкова служба розпочала кампанію із заохочення молоді до випивки. Через пандемію у країні постраждали бари та інші заклади, що продають алкоголь, а це вдарило по надходженнях від податків. Утім, ідея податкової сподобалась не всім.
Про це пише The Japan Times.
Податкова служба Японії оголосила конкурс «Sake Viva!», у якому люди 20-39 років можуть запропонувати бізнес-ідеї, які популяризують алкоголь серед молоді. Це може бути або новий дизайн напоїв, або маркетингові стратегії та способи заохочення вживання спиртного.
Кампанію розпочали, оскільки попри всі маркетингові можливості японська сфера алкогольних напоїв так і не змогла зупинити падіння споживання алкоголю. Ця тенденція почалася ще до пандемії COVID-19: люди стали більше піклуватися про своє здоров’я, населення Японії все більше старіє, а в молоді змінилися смаки. Але карантин вдарив по громадських закладах, що вкотре позначилося і на сфері алкогольних напоїв.
За даними податкової служби Японії, середнє річне споживання алкоголю на дорослу людину у країні впало зі 100 літрів на рік у 1995 році до 75 літрів у 2020 році. При цьому, податки на алкогольну продукцію становили 3% податкових надходжень уряду у 2011 році, але впали до 2% до 2020 року.
Тож податкова оголосила у липні конкурс бізнес-планів, щоб допомогти «оживити» національну алкогольну промисловість. Закінчитися він має у вересні, але лише нещодавно інціатива податкової привернула до себе увагу. Зокрема, через висвітлення у ЗМІ її почали активно обговорювати у соцмережах. Користувачі обурювалися цим конкурсом: одні називали кампанію смішною, інші — шкідливою.
Міністерство охорони здоров'я Японії повідомило, що не співпрацювало з податковою службою щодо конкурсу, але підтримувало з нею тісний регулярний контакт з питань алкоголю та здоров'я. МОЗ очікує, що під час кампанії буде враховуватися «належна кількість споживання алкоголю», що дозволить уникнути серйозних проблем зі здоров’ям громадян.
Національне податкове агентство запевнило, що цей конкурс є рекламою бізнесу і «ні в якому разі не заохочує людей до надмірного споживання».
- Поділитися: