Пошта Німеччини продавала дані про клієнтів політичним партіям — Bild

Німецька поштова компанія Deutsche Post продавала політичним силам «Християнсько—демократичний союз» та «Вільна демократична партія» дані про своїх клієнтів.

Німецька поштова компанія Deutsche Post продавала політичним силам «Християнсько-демократичний союз» та« Вільна демократична партія» дані про своїх клієнтів.

Про це повідомляє Bild з посиланням на результати власного дослідження.

За інформацією видання, поштова фірма почала продавати особисті дані клієнтів через свою дочірню компанію Deutsche Post Direkt GmbH у 2005 році.

Під час парламентських виборів у 2017 році «Християнсько-демократичний союз» і «Вільна демократична партія» замовляли проведення аналізу електорату у цій компанії.

Обидві політичні сили підтвердили виданню наявність таких контрактів.

Зазначається, що Deutsche Post надавала партіям анонімні дані своїх клієнтів, в тому числі, інформацію про стать, вік, сімейний статус та освіту, а також про наявність у них житла і автомобіля, і про доходи.

Нагадаємо, компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.