ПриватБанк попередив клієнтів про шахрайство через повідомлення у месенджерах

У ПриватБанку викрили новий вид шахрайства, за допомогою якого зловмисники намагаються заволодіти паролем та логіном від аккаунту «Приват24».

У ПриватБанку викрили новий вид шахрайства, за допомогою якого зловмисники намагаються заволодіти паролем та логіном від аккаунту «Приват24».

Про це у Facebook повідомив В’ячеслав Нехорошин, керівник напрямку інформаційної безпеки ПриватБанку.

«Через різноманітні канали комунікації приходить повідомлення про поповнення платіжної карти невідомою особою. За посиланням пропонується перейти на квитанцію з фішинговим сайтом Приват24», — написав Нехорошин.

Він застеріг клієнтів банку в жодному разі не вводити на цьому сайті жодних даних, зокрема логіну та паролю.

Нагадаємо, що фішинг — це дії шахраїв із виманювання банківських даних, що надають шахраям доступ до рахунку банківського клієнта.

Раніше у ПриватБанку повідомляли про шахрайські повідомлення, у яких йдеться про нібито блокування банківських карток.

Крім цього, повідомлялося, що ПриватБанк запустив нову функцію, що дозволить користувачам змінювати пін-код до картки онлайн у разі підозри шахрайства.

Також у ПриватБанку повідомили про запуск функції розрахунку за покупки за допомогою відбитку пальця.