Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) розробила мобільний додаток, за допомогою якого споживачі можуть перевірити чи правильно постачальник електроенергії чи газу розрахував їм суму у платіжці.

Також, у разі виявлення неточності, споживачі зможуть поскаржитися на постачальника послуг та отримати компенсацію.

«Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування», — повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко.

Зазначається, що за допомогою додатку споживачі зможуть переглядати інформацію про тарифи, а також змінювати ці тарифи на більш вигідні. Також у НКРЕКП працюють над створенням мобільного додатку для постачальників послуг.

Нагадаємо, що НКРЕКП запровадив можливість споживачам отримати до 200 гривень компенсації від постачальника електроенергії за неякісно надані послуги.

Раніше повідомлялось, що починаючи з травня 2019 року українці зможуть отримати компенсацію за неякісно надані комунальні послуги.

Поділитись: