Реклама на hromadske. Якою може бути і як замовити?

hromadske — незалежне медіа, яке 2013 року створили журналісти, аби розповідати суспільству, що насправді відбувається в країні та світі. Ми висвітлюємо перебіг війни та життя в Україні під час неї, розповідаємо історії звичайних людей та разом з експертами розбираємося у складних питаннях.
Спільно з українськими та міжнародними бізнесами, фондами та організаціями ми робимо нативні спецпроєкти, які дають читачам корисну й цікаву інформацію. Створюючи ідеї для реклами, ми орієнтуємося на інтереси читачів та задачі бізнесу. Тому наш рекламний контент читають так само добре, як і редакційний.
Навіщо бізнесу реклама в медіа
З перших днів повномасштабного вторгнення український бізнес не стоїть осторонь. Підприємці виділяють мільйони гривень на військову та гуманітарну допомогу. При цьому важливо, аби сам бізнес продовжував функціонувати, генерувати прибуток, платити податки та підтримувати економіку.
Реклама та PR зміцнюють зв’язок бренду з аудиторією, сприяють продажам та створюють імідж. Завдяки рекламі в медіа ви можете проявити соціальну відповідальність, розповісти про свої цінності, а також про продукти та послуги.
Команда hromadske підбирає для кожної співпраці ті формати, які спрацюють найкраще. Серед них: спецпроєкт у креативній верстці, лонгрід, експлейнер, відео, тест, картки у соцмережах тощо.
Ось як це роблять наші партнери
1. Розповідають про запуск нових продуктів та сервісів
Uklon разом з партнерами запустив новий клас авто для людей з інвалідністю. Команда hromadske для висвітлення цього сервісу підготувала проєкт з головним меседжем «створювати умови, а не жаліти».
Ми підійшли до задачі комплексно й залучили одразу кілька форматів й каналів комунікації. З допомогою відео, карток для соцмереж і лонгріду на сайті ми розповіли, з якими бар’єрами та стереотипами стикаються люди з інвалідністю, а також як побудувати взаємодію, щоб у разі потреби допомогти людині й не принизити її гідність.
У кожному з форматів ми розповідали про запуск нового класу авто від Uklon, а формат відео дав змогу й наочно показати, як усе працює. Охоплення проєкту досягло понад 1 мільйону.
Якщо ви хочете розповісти про свій бізнес нативно та людською мовою, зробімо це разом.
2. Підтримують волонтерські ініціативи й розповідають про сміливих українців
Під час війни особливо важливо знати імена героїв нашого часу — чи то військові, медики, волонтери чи й просто люди, які живуть в умовах щоденної небезпеки. Ваша компанія може зробити свій внесок і підтримати розповсюдження історій українців.
Разом з «Українською Волонтерською Службою» у форматі лонгрідів ми розповіли історії чотирьох волонтерів з окупованих територій. Це прості люди з Херсонської та Київської області, які навіть в умовах окупації не залишилися байдужими до жителів своїх міст та сіл й допомагали продуктами й ліками, часто ризикуючи життям. Історію одного з волонтерів, який виїхав з окупації та знаходиться в Польщі, ми розповіли у відеоформаті. Також усі історії додатково перепакували у картки для соцмереж. Охоплення проєкту сягнуло 2,6 млн.

Якщо ваш бізнес хоче підтримати висвітлення історій українців під час війни, створімо проєкт разом.
3. Розповідають про новини та благодійні ініціативи компанії
Під час війни чимало бізнесів організовують та долучаються до благодійних та гуманітарних проєктів. Це допомога з евакуацією, речами першої потреби для постраждалих або спеціальні можливості для українців за кордоном. Про такі активності важливо розповідати у медіапросторі.
Наприклад, на сторінках сайту hromadske Coca-Cola у форматі новини розповіла про ініціативу з постачання 70 тисяч продуктових наборів громадам, які найбільше відчувають потребу в продовольстві. Охоплення новини склало 223 261. А разом з Visa ми реалізували проєкт «Небайдужі допомагають», в межах якого компанія разом з партнерами розповідала історії допомоги людям від бізнесу. У серії з 8 відео для соцмереж наша команда розповіла про допомогу з житлом, бізнесом та продуктовими кошиками.
Наприкінці проєкту ми зібрали 4 яскраві історії у матеріалі на сайті. Додатково ми просували історії й з допомогою формату карток для соцмереж. Завдяки комплексному підходу і залученню різних форматів загальне охоплення проєкту з 8 історій на всіх платформа hromadske склало 8 млн.
Якщо ваш бізнес хоче розповісти про благодійні ініціативи, зробімо це разом.
Відтепер команда hromadske має можливість реалізовувати рекламні проєкти ще більш візуально привабливими. З допомогою широкоформатної креативної верстки ми можемо оформлювати матеріали з залученням ваших корпоративних кольорів, більш вигідно подавати тексти, відео, ілюстрації та інфографіку. Також ми можемо збирати серію матеріалів зі спільної теми на одній візуально привабливій сторінці. Для прикладу ви можете переглянути оформлення редакційного спецпроєкту «У сталевих обіймах».

Як зробити проєкт із hromadske?
Завдяки нативній рекламі на hromadske ваша компанія може анонсувати нові продукти та розповісти про свої послуги. А також ваш бренд може підтримати соціально значущі теми.

Ознайомтеся детальніше з нашим медіакітом або зв’яжіться з комерційним відділом ad@hromadske.ua та ми придумаємо для вас ідеї.
- Поділитися: