Рекордна кількість спікерів та бізнеc-сесій: як пройшла головна зустріч рітейлу країни RAU Expo 2021

16-17 червня у НСК «Олімпійський» відбулася ювілейна — п'ята найбільша спеціалізована виставка індустрій рітейлу й девелопменту в Україні — RAU Expo 2021. Цьогоріч кількість спікерів та бізнес-сесій сягнула рекордної відмітки за п’ять років існування заходу. У програмі виступів взяли участь близько 100 експертів з України та з-за кордону. А на трьох поверхах експозони свої стенди розмістили близько 90 провідних компаній ринку.
«На одному майданчику знаходились представники із близько 500 компаній: зі сфер рітейлу, девелопменту, банкінгу та з інвестиційних компаній. Щороку, саме тут, в НСК „Олімпійський“, ми збираємось раз на рік для обміну досвідом та нетворкінгу, слухаємо виступи власників та топ-менеджерів провідних міжнародних та українських компаній, приймаємо спільні рішення, як розвивати сферу торгівлі та які зміни їй необхідні для розвитку бізнесу», — зазначила організаторка заходу, CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько.

Теми виступів у межах бізнес-сесій стосувались ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів. Усього програма охоплювала 17 тематичних блоків, що охопили всі сторони життя і роботи роздрібних мереж і торговельних центрів.
Зокрема, першого дня в конференц-залі № 1 ділову програму відкрили топ-менеджери Nielsen, «Фокстрот», «Ашан», Invogue Fashion Group та Consulting for Retail. Спікери презентували аналітику ринку, тренди та тенденції рітейлу в сучасних умовах.
У конференц-залі № 2 представники EVA, Metro Cash&Carry Ukraine, WOG, «Фокстрот», RDA і Ruta говорили про власні торгові марки (ВТМ). Зокрема, про зміну ставлення та сприйняття покупцями товарів ВТМ у зв’язку з пандемією, категорії та цінові сегменти, у яких вигідніше розробляти власні торгові марки та інше.
У конференц-залі № 3 проходила сесія «Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень». У спікерському складі засновники таких компаній, як «Ресторанний консалтинг», «Ресторани Гусовських», This is Пивбар, Salateira та Pesto Family.
У другому блоці сесії «Інноваційні рішення та технології» про штучний інтелект у рітейлі, системи відеоаналітики та інше говорили представники Bizerba Ukraine LLC, «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group, Verna, HPEAruba (ERC), SupplierPlus Group і Konica Minolta Ukraine.
Тема «Нові ТРЦ — відкривати не можна не відкривати» зібрала в спікерському складі топ-менеджерів Budhouse Group, CKS, Cleaning Pro Group, ТЦ «ТЕМП» та RDA. Програма продовжилася панельною дискусією, участь в якій взяли керівники ТРЦ River Mall, ТРЦ і БЦ Retroville, Budhouse Group і ТРЦ Respublika Park. Обговорювали дієві методи залучення аудиторії в ТРЦ, рівні орендних ставок та інше.

У межах сесії «E-commerce. Мультиканальність» виступили представники компаній Intertop, Kasta, Decathlon Ukraine, Meest та Kacho Group. Digital Leader Decathlon Ukraine Дмитро Стрельчин розповів про доставку дронами на ринку Польщі, інтерактивну VR-зону в магазині в ТРЦ Lavina, екоцілі компанії на найближче майбутнє та інше. CEO Kacho Group Аліна Качоровська деталізувала структуру ринку взуття в Україні за походженням, 5,1% якого займає українське виробництво і 94,9 % — імпортні моделі. Та поділилась кроками трансформації Kachorovska в Kacho Group. А Марія Самплавська, маркетинг-директорка Intertop, у своєму виступі висвітлила тенденцій споживчої поведінки: «39% українців кажуть, що почали рідше купувати товари у класичних магазинах, водночас 18% респондентів відповіли, що стали надавати перевагу покупкам онлайн. 32% опитаних українців протягом наступних двох років планують більше купувати в онлайн-магазинах, разом з тим 20% мають намір зменшити здійснення покупок у традиційних магазинах. Зі збільшенням доходу у населення зростає схильність до онлайн-покупок та відмови від покупок у традиційних магазинах. І навпаки, зі зменшенням доходу українці на 10% рідше користуються онлайн-магазинами».
Перший день виставки завершився вечіркою у KLITSCHKO EXPO. Партнер заходу, компанія «Ауді Центр Vipos», окрім можливості тест-драйву різних моделей автомобілів протягом двох днів RAU Expo 2021, для усіх гостей VIP party підготувала автошоу.
Однією з найочікуваніших сесій другого дня стала панельна дискусія на тему викликів 2021 року під егідою YouTube-каналу «За рамками рітейлу», автором та ведучим якого є голова правління Асоціації рітейлерів України Андрій Жук. Стратегії, обрані компаніями в цьому році, аналізували керівники JYSK Ukraine, «Алло» та «Епіцентр К».
У конференц-залі № 3 зустрілися топ-менеджери Dragon Capital Property Management, Multi Corporation, NOVO Technologies S.A, Arricano Real Estate, «ЦУМ Київ» та ТРЦ Dream Town, щоб розповісти про ТРЦ як про простір нових перевтілень.
Окрім програми виступів у три потоки, в експозоні протягом двох днів були представлені стенди: Dragon Capital, ТРЦ Respublika Park, Budhouse Group, ТРЦ «ПортCity», ТРЦ «Екватор», Canon, Consulting for Retail, robota.ua, Secnet, RDA, Synergy Construction, Diodoka, Verna, ТРЦ Retroville, Altea Group, Cosmo Multimall, ТРЦ «Подоляни», Bizerba, Flylights, Lumiere, Meest, Midsun, Vision Lighting, Quantula, U&Sluno, Nhood, Intshell, Jooble, Nai Ukraine, The Cleaning Pro Group, SQM Experts, CKS, IBS, «Світлотек», Silver Line, Cushman & Wakefield, 4service, «Нова пошта», idnt, UTG, Kapelou, Supplier Plus, «Ауді Центр Vipos», Linden, iPost, Expomedia, Sushi Master, Idealist та інших. Гості заходу могли ознайомитись з пропозиціями компаній, обговорити варіанти співпраці й поповнити список корисних контактів.
Генеральним партнером RAU Expo 2021 стала компанія «Інноваційний страховий капітал», генеральним IT-партнером — Consulting for Retail, офіційним партнером — Supplier plus, ексклюзивним партнером — Robota.ua. Автомобільний партнер — «Ауді Центр Vipos», інноваційний партнер — Secnet, партнер із технологій — Bizerba, партнер з освітлення — Diodika, будівельний партнер — Synergy Construction, технічний партнер — Expomedia, юридичний партнер — Sayenko Kharenko, логістичний партнер — Meest. Також серед партнерів заходу — Budhouse group, Linden Luxury Residence, JDE Professional, iPost, CKS та інші.
- Поділитися: