«Революційна технологія для України та урядів світу»: «Дія» хоче додати у чат-бот помічника на основі ШІ
«Дія» працює над впровадженням помічника на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Технологію назвуть Надією.
Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви він не вказав.
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії"», — запевнив він.
Федоров каже, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє — буде краще. Водночас міністра «не зовсім влаштовує» швидкість відповідей, у відомстві працюють і на над цим.
«Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити», — додав Федоров.
Нині Мінцифри також продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.
«Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується», — наголосив Федоров.
- Поділитися: