Рік ВДНГ: схибнуті і державне підприємство

Watch on YouTube

«Мейкер-спейс», басейн, концерт-хол, новий бренд — за рік після початку роботи нова команда ВДНГ презентувала результати.

«Ми тут 25-ті з 1991 року — ювілейні», — сміються на презентації директор з розвитку ВДНГ Макс Яковер та генеральний директор Макс Бахматов.

До переліку можна додати «Казкову країну»,  «Atlas weekend», шоу «Вартові мрій», яке невдовзі повезуть до Німеччини.

За рік роботи у проекти ВДНГ вклали 100 млн інвестицій, створено 500 робочих місць, сплачено 9 млн грн податків. Отримані гроші йдуть на нові проекти, ремонт приміщень та створення нових зон. Яких - керівники не уточнюють.

«Ми готуємо велику концепцію виставкового напрямку. Я дуже сподіваюся, ми підпишемо всі меморандуми та контракти і ближче до кінця року її представимо», — зазначає Яковер.

У ВДНГ тепер і новий бренд, розроблений на волонтерський засадах. Тепер у публічному просторі це — «ВДНГ». Але не як Виставка досягнень народного господарства, а винятково, як відомі всім чотири букви, без розшифровки. Назва ж Національний експоцентр залишається тільки в документах.

«Одне із наших важливих завдань — зробити це місце знову актуальним для міста, для країни, в ідеалі — для Східної Європи» — пояснює ідею розвитку простору Яковер.

З одногу боку — новий ВДНГ пропонуватиме якісні події, з іншого — апелюватиме до соціальної відповідальності клієнтів. Про це розповідає Арт-директор простору Ольга Сафіна:

«Мені б хотілось, щоб кожен, хто проводить захід на території ВДНГ, розумів, що кожна копійка, сплачена ним, буде потім направлена на відновлення території». 

За її ж словами, простір відкритий для нових ідей хабів, кластерів тощо.

«На території — більше ста будівель. Якщо є у когось — you are  welcome. Приходьте, будемо розмовляти, думати як краще», — додала арт-директор.

«Схибнуті люди приходять на державне підприємство», — так Макс Яковер на презентації результатів першого року описав початок своєї роботи.