Розподіл і продаж Укрзалізниці знищить логістику в Україні. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, коментуючи відповідну пропозицію радника президента Володимира Зеленського Олега Устенка. Омелян виступає проти швидкої приватизації Укрзалізниці.

«Теза невідомого мені, але знаного українського економіста і виконавчого директора міжнародного фонду Блейзера, радника Президента України Олега Устенко відверто шокувала: «Укрзалізниця повинна бути вбита і розчленована»… «Вбити і розчленувати» — це смерть не лише найбільшої компанії, але й хрест на логістиці всієї держави, викидання на вулицю сотень тисяч людей», — зазначив він.

Омелян зазначив, що коли уперше почув ідею з Офісу Президента України про продаж Укрзалізниці, то насторожився, «але публічно всіх заспокоював, що йдеться про збалансований підхід і ніхто «завтра» її продавати не буде, бо в нинішньому стані її вартість суттєво нижча від можливої».

«Ну, і, «дрібничка», в УЗ статус стратегічної і забороненої до приватизації законом. Але кого зараз закони хвилюють», — зазначив він.

На думку Омеляна, єдиний шлях — глибинна реформа УЗ.

Напередодні виконавчий директор Міжнародного фонду Блейзера, позаштатний радник президента Володимира Зеленського Олег Устенко в ефірі «Радіо НВ» зазначив, що Укрзалізницю потрібно розділити і продати, залишивши в руках держави «стратегічні речі і не дуже цікаві для бізнесу».

«Монстри, які існують, повинні бути вбиті і розчленовані. Я маю на увазі НАК Нафтогаз, Укрзалізницю», — зазначив він.

Про приватизацію частини Укрзалізниці говорив також заступник голови Офісу президента та кандидат на посаду прем’єр-міністра України Олексій Гончарук. Він також виступив за якнайшвидшу приватизацію державних банків.

Голова Укрзалізниці Євген Кравцов повідомляв, що частину Укрзалізниці можуть продати іноземним інвесторам.

Поділитись: