Смарт-телевізори та деякі медіапеєри передають персональні дані власників стороннім компаніям.

Про це йдеться у двох дослідженнях у США та Великій Британії, передає Financial Times.

Перше дослідження — Північно-східного університету США та Імперського коледжу в Лондоні — показало, що «розумні» телевізори передавали дані про місцеперебування та IP-адрес власника сервісам Netflix, Facebook та деяким рекламодавцям, навіть якщо у людини не було акаунту Netflix.

Дані передавали пристрої Samsung, LG, Roku та FireTV.

Також персональні дані передавали й деякі інші пристрої, зокрема аудіоколонки та камери. Серед отримувачів інформації — компанії Spotify та Microsoft.

Друге дослідження провели спеціалісти Принстонського університету. Вони встановили, що пристрої Roku та FireTV передавали низку даних про власника, які дозволяли стороннім компаніям ідентифікувати користувача, зокрема йдеться про корпорацію Google.

Дослідники не змогли встановити повний перелік даних, які передавали «розумні» телевізори та медіаплеєри, бо вони були зашифровані. Але вони встановили, що сторонні компанії та рекламодавці щонайменше отримували дані про місцеперебування власника пристрою, про сам пристрій та те, як ним користуються.

Компанії, вказані у дослідженні, визнають отримування персональних даних, але запевняють, що це не є загрозою. Так, у Netflix заявили, що використовують цю інформацію лише для того, аби розуміти, як працює їхній сервіс і як він виглядає на екрані. У Facebook збір даних назвали «звичайною практикою». У Google розповіли, що інформація, яку вони отримують залежить від виду пристрою.

Нагадаємо, Instagram обмежить для підлітків перегляд постів про дієти та пластичні операції.

Поділитись: