«Снікерс» в Іспанії звинуватили в гомофобії через нову рекламу. Після критики відео зняли з ефіру

Через нову рекламу «Снікерс» в Іспанії компанію звинуватили у підтримці гомофобних стереотипів. Після хвилі критики виробник солодощів зняв відеоролик із трансляції на телебаченні та вибачився.

Про це повідомляє CNN.

У 20-секундному рекламному ролику знявся іспанський блогер Алесс Габайя. Він у пляжному барі високим голосом замовляє в офіціанта «сексуальний апельсиновий сік із вітамінами А, В, С: обійми, поцілунки та пестощі».

Через декілька секунд після того, як відвідувач з'їдає морозиво «Снікерс», він перетворюється на бородатого чоловіка з низьким голосом.

Згодом з'являється слоган: «Ти не ти, коли голодний».

Частина людей розкритикувала рекламу, назвавши її гомофобною. Міністерка рівності в Іспанії Ірен Монтеро здивувалася, чому гомофобію вважають гарною ідеєю для бізнес-стратегії.

«Наше суспільство різноманітне й толерантне. Сподіваємось, ті, хто ухвалює рішення про те, що показувати в рекламі та у телешоу, також будуть толерантними», — написала вона.

Державна федерація лесбійок, геїв та бісексуалів також розкритикувала рекламу і запропонувала допомогти компанії, коли та вирішить створювати нову рекламу.

Згодом «Снікерс» в Іспанії вибачився за відеоролик. «Ми не мали наміру стигматизувати чи образити будь-яку людину чи групу. У цій рекламній кампанії ми хотіли дружньо і невимушено показати, що голод змінює ваш настрій», — заявили у компанії.

Щоб не виникло подальших непорозумінь, у «Снікерс» вирішили зняти рекламу з телебачення.

Блогер, який знявся в цьому відеоролику, також вибачився за те, що міг когось образити.

Як пише CNN, ймовірно, реклама «Снікерс» зазнала сильної критики через те, що її випустили за декілька тижнів після вбивства 24-річного хлопця. Його сильно побили біля нічного клубу. Знайома загиблого розповіла, що нападники використовували гомофобну лайку. Поліцейські не виключають, що це був злочин на ґрунті ненависті.