Соцмережа Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse, але зараз домовленості на паузі — Bloomberg

Компанія Twitter Inc. протягом останніх місяців вела переговори з Clubhouse про купівлю соціальної мережі. Під час переговорів вартість останньої оцінювали приблизно в чотири мільярди доларів.

Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела.

Видання вказує, що зараз переговори не проводяться, і поки не зрозуміло, чому обговорення можливої ​​угоди зупинилося. Twitter відмовилася коментувати ці дані, у Clubhouse виданню не відповіли на запит.

Напередодні, 6 квітня, Bloomberg із посиланням на джерела повідомляв, що Clubhouse веде переговори про залучення коштів, однак про які суми йшлося і хто міг би виступити інвестором, не повідомлялося. Мовляв, після того, як переговори з Twitter не змогли продовжити, Clubhouse почав вивчати, чи є їм сенс залучати фінансування.

Що відомо про додаток Clubhouse?

Він дає можливість спілкуватися користувачам у режимі аудіобесід. Цей проєкт існує вже майже рік — із березня 2020-го. Його розробники — колишні співробітники Google Пол Девісон та Роган Сет. Вони хотіли створити соцмережу, де можна «ставити питання, дебатувати, навчатися та дискутувати на тисячі різноманітних тем». Вони ж і розіслали перші 5 тисяч «інвайтів» у Clubhouse.

Перші селебрітіз прийшли туди влітку: можна було долучитися до бесід, наприклад, із телеведучою Опрою Вінфрі чи співаком та актором Джаредом Лето.

Але непорівнянний бум спричинив очільник SpaceX і Tesla Ілон Маск. Після того, як у Twitter із 46 мільйонами фоловерів він наприкінці січня анонсував свій «візит» на платформу, за лічені дні кількість користувачів Clubhouse зросла приблизно на мільйон.

Доступна соцмережа лише на iOS, зареєструватися у Clubhouse можна тільки за запрошенням уже наявного користувача. Станом на березень до соцмережі приєдналися 8 млн людей.